Úvod > Produkty a služby > Management událostí a incidentů

SIMPHONY Management událostí a incidentů

  • SIMPHONY Management událostí a incidentů je komplexní aplikace vyvinutá pro prostředí, kde mezi kritické faktory patří schopnost včasného rozpoznání incidentu od běžných událostí provozu, blesková a přesná reakce na nastalý incident a neustálá optimalizace procesních postupů.
  • V  těchto prostředích (např. průmyslové společnosti, datová centra nebo  prostředí řízení dopravy) je systém schopen zajistit minimalizaci dopadů provozních rizik a tím efektivně chrání životy a zdraví osob, což zajišťuje provozovateli úsporu investic ve formě efektivní ochrany provozu.
  • Služby aplikace jsou určeny pro přesnou navigaci správců v průběhu řešení standardních činností (např. během údržby technologií), nestandardních stavů či indikovaných incidentů (výpadky systémů, bezpečnostní incidenty apod.). Vlastní služba navigace probíhá dle předem připravených procesních map, které uživatel může v případě potřeby upravovat prostřednictvím k tomu určeného nástroje. Procesy lze do určité míry upravovat i v průběhu incidentu.
  • Detailní průběh incidentů je logován a zároveň se pořizuje i hlasový záznam všech hovorů. Lze tak velmi snadno zpětně dohledat přesný průběh krizové situace a na základě vyhodnocení tohoto reportu optimalizovat procesy.

Základní stavební bloky navigačního systému

  • integrační vrstva pro připojení komunikačních, bezpečnostních, lokalizačních a provozních technologií (zejména ostatní aplikace SIMPHONY)
  • korelační nástroje a služby pro definici pravidel rozpoznání incidentů
  • nástroje a služby pro tvorbu a běh procesních map
  • webově orientované aplikační rozhraní pro řízení a kontrolu krizové situace z libovolného místa
  • vyhodnocovací nástroje a služby pro zpětnou analýzu provozních postupů

Hlavní charakteristiky systému

  • komplexnost z hlediska integrovaných technologií
  • řešení postavené na časem i projekty prověřených komponentech
  • možnost dodávky výsledného řešení i jako služby
  • přizpůsobení aplikací a služeb dle požadavků a přání uživatele

Přínosy pro zákazníka

  • eliminace chyb lidského faktoru vznikajících z rutinních činností či vystavení jedince stresovým situacím
  • efektivní řízení provozu díky přehledné a intuitivní navigaci uživatelů v průběhu řešení standardních činností, nestandardních stavů či indikovaných incidentů
  • úspora investičních a provozních prostředků

Přínosy automatizovaných krizových scénářů

  • Navigace "krok za krokem" během řešení incidentů a plánované údržby
  • Snížení rizika selhání lidského faktoru
  • Zkrácení reakční doby na nastalý incident
  • Prioritizace procesů
  • Uživatelská tvorba procesů
  • Automatické svolání řešitelského týmu - služba svolávací systém

Proč automatizovat krizové scénáře

  • Aktualizace a optimalizace provozních procesů
  • Vede pracovníky při všech známých provozních incidentech
  • Dodržování postupů při běžných provopzních činnostech
  • Dodržování postupů při profylaxích
  • Eliminuje chybu obsulhy /tzv. provozní slepotu)
  • Automaticky komunikuje se všemi účastníky
  • Generuje reporting o průběhu incidentu

Zde si můžete stáhnout propagační leták –  SIMPHONY Management událostí a incidentů (478.2 kB, Adobe Acrobat dokument)

 
© 2010–2014 TTC TELEKOMUNIKACE, s.r.o., Všechna práva vyhrazena
 
Jsme součástí TTC HOLDING, a.s.
 
vyrobila Omega Design